من روز سوم ولی یه خانمی بود سزارین سوم . مثل فرفره بود
من دو روز بعد که مرخص شدم هر روز میرفتم بیمارستان پیش دخترم فقط دستشویی رفتن برام سخت بود که توالت فرنگی جواب بود ،بعد از ۱۰ روز تونستم روی دستشویی ایرانی بشینم
ولی سعی کن حداقل۲۰ روز استراحت باشی
یه هفته بعد
منظورت از کار چی هست
من فردای سزارین از بیمارستان که برگشتم گاز تمیز کردم لباس انداختم لباسشویی از فرداشم کم کم اشپزی اینا
من روز سوم چون مجبور بودم
بستگی به بدن داره
خواهر من بعد ۱۰ روز
خاله م بعد ۳۰ روز
تا ی هفته اصلا از جات بلند نشو
چون اگه به بخیه هات فشار بیاد
دیگه خوب شدنت خیلی سخته
بعد از ۱۰ روز که دردا میرن میتونی
اما از من میشنوی یک ماه اول رو به خودت برس خودتو گرم بگیر استراحت کن و زیاد خم و راست نشو اگه شرایطشو داری
من رعایت نکردم و پشیمونم
تقریبا یک هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.