بعد زایمان طبیعی کارای بچه رو میتونیم خودمون انجام بدیم؟

۴ پاسخ

وا اره بعد زایمان دیگه مشکلی نداری

اره من زایمان قبلم کرونا بود همراه نداشتم ، راحت بود

من بعد سزارین هم کاراشو خودم میکردم

اره.راحت می تونی همه کاراتو انجام بدی..زایمان اولم طبیعی بود خودم همه کاراشو کردم.فقط چون یاد نداشتم ببرمش حمام..مامانم یبار بردش بهم یاد داد.

سوال های مرتبط