۲ پاسخ

منم شیرخشک دادم بچه ام دیگه سینمو نگرفت... الان دیگه شیرهم ندارم

عزیزم شیر خشک سعی کن تو خواب نصف شب بدی وگرنه سینه ت رو ول میکنه

سوال های مرتبط