مامانا شیشه ضدنفخ چ مارکی بگیرم بهتره؟

۴ پاسخ

اونت مدل ضد کولیک

من اونت گرفتم راضیم
ولی خیلیا میگن دکتر براون شاید این دفعه اونو بگیرم

من از همون اول اونت دادم تا الان خداروشکر پسرم نه کولیک داشت نه رفلاکس

اونت
بیبی لند هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۳ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۹ ماهگی