۶ پاسخ

من مای بیبی سایز ۷ میگیرم شورتی

من پسرم ۱۴ کیلو هست ۵ میگرفتم تازه از پوشک گرفتمش دیگ نمیزنم ولی ۵ خوب بود پس نمیداد اندازش بود

۷شورتی خوبه
۶هم‌جدیداش خیلی بزرگ تر شدن من پسرم ۱۴/۵براش خوبه

۷بگیر

من ۷ مبگبرم خیلی وقته

منم پسرم وزنش بالاست قدشم خیلی بلنده ، پوشک سایز ۶ براش کوچیکه شب تا صبح مدام عوض میکنم ولی باز پس میده ،درطول روزم اگه بیشتر دوساعت بمونه پس میده ،بزرگتراز ۶هم نیس

سوال های مرتبط