۶ پاسخ

دختر من چندشش ميشه خودش بخوره فقط نون خالي خودش دست ميگيره
واقعا منم موندم البته به مرور ياد ميگيرن من نگران نيسم يه روزي ميرسه ميگه فقط بدههه خودم بخورم

حالا برعکس مشکل شمارو دارم دختر من میگه فقط خودم باید بخورم مثلا غذای آبکی مثل سوپ آبگوشت یا اصن برنج خودشت به بدختی میدم بهش چون همش میخواد از دستم بگیره

بجه من تازه یاد گرفته خودش بخوره

گلم بچه ات کار درستی داره میکنه دیگ ریخت و پاش و له کردن
تو هم این بین غذا بزار دهنش

خب از اول باید هر دفعه میزاشتی هر وعده غذارو لمس کنه ، دختر منم اوایل همش له میکرد و اینور اونور میریخت ، منم لا به لا غذا میزاشتم دهنش، الان دیگه یاد گرفته خیلی بیشتر میخوره ، مثلا من جلوش میشستم از غذای خودش با دست برمیداشتم میخوردم و با اغراق جلوش میجویدم که جویدن هم یاد بگیره یا آروم دستش یه تیکه غذا می‌دادم و دستشو سمت دهنش هدایت میکردم

منم همینطورم از اول جلوش میزاشتم.ولی فقط لهش میکنه نمیخوره...نمیدونم باید چیکار کرد

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری