۵ پاسخ

من انقباض دارم درد دارم
نگهم نمیدارن چون دهانه رحمم باز نمیشه و تا ۴۱هفته وقت هست

توام زایمان نکردی 😄🤣

بروبیمارستان یه ان اس تی ازت بگیرن متوجه میشن

آرہ انقباضہ من همینجوری بودم ان اس تی دادم دکترم بستریم کردفرداصبحش سزارین شدم

بارداری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد