با اين گرونى چه اصراريه عيد ديدنى ؟!!!
من عید فقط خونه مادرم رفتم و مادر شوهرم خونه کسی نرفتم و رفتم مسافرت ک کسیم خونم نیاد من اتفاقا از پس دوتا سه تا مهمون ک بمونن شام و ناهار بر میایم خداروشکر درامد خوبه ولی ترجیح میدیم نه جایی بریم تو این شرایط نه کسی اجازه ورود بدیم
بجا مهمون بازی جمع کنید برید یه وری 😐اینجوری بهتره همون هزینه رو بدید یه 5 روز بیرون بمونید 😂😂😂برگشتیدم به کسی نگید
اگه جای من بودی که هیچ کس خونه مادرشوهرت نبود، خونه مامانتم همینطور بعد می فهمیدی که چقدر کم بودن بده، هرسری میریم خونه مامان هامون فقط ب دیوار نگاه میکنیم
ماهم در حد دید و بازدید رفتیم و اومدن منم اجیلام و میوه هام اخراشه مهمونامم تموم شدن
باورت میشه ما هیچجا نرفتیم؟
فقط عمه های همسرم و دعوت کردم ولی هیچجا نرفتیم
چه سخت مخصوصا با بچه کوچیک خودشون باید درک داشته باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.