۷ پاسخ

هانیز

مای بی بی

من ببم میگیرم
ارزون تره برای داخل خونه خوبه

شبا که میخوابه‌مولفیکس یا مای بیبی میبندم چون ببم زود پر میشه
یا مهمونی میرم
ارزونا فقط برای داخل خونه مناسبه

همه پوشک ها تو یه رنج قیمت هستن تقریباً
من سر بچه قبلی م کانفی استفاده می کردم عالی بود، الان هانیز می بندم به نظرم خیلی خوبه ، مولفیکس کلفته نسبتاً ، هانیز نازک با جذب بالا

من هانیز دارم عالیهه

کوکومی هم خوبه

کوکومی

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۹ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی