۴ پاسخ

تروویتال

در کنارش باید شربتای کولیک بدی بهش
دختر من هنوزم روزی حداقل دوبار شربت بیبی کولیک باریج میخوره

من سوپرامیل میدم
اصولا همه شیرخشکا یبوست دارن بعد یک ماه خوب میشه بدن بچه عادت میکنه
دختر منم زور میداد الان راحت دستشویی میکنه
اونایی که بچه رو روان میکنه مطمن باش دلدردم‌میشه

ببلاک خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی