۶ پاسخ

دختر من همینطور شد یک بار ازیترومایسین هرچی دادم خوب نشد بعد عوض کرد دکتر اموکسی سیلین داد با اون خوب شد دوره درمان رو هم کامل کن حتما

بنظرم باید انتی بیوتیکش عوض شه

ببین تب تا یک هفته طبیعیه چون چرک داره گلوش

اگه تبش اومد پایین بازم ببرم دکتر؟

هرکاری هم کردم تبش قطع نشد
استا
تن شویه
پاشویه
گل ختمی
بروفن یکبار دادم
اینارو انجام دادم فرقی نکرد

باید دوباره ببریش دکتر

سوال های مرتبط