نه عزیزم مشکلی ایجاد نمیکنه ولی هرچقدر زودتر زده بشه بهتره
من خودم واکسن ۴ ماهگی دخترم رو ۲۱ روز دیرتر زدم چون سرما خورده بود
نه موردی نداره اما در نزدیکترین زمان انجام بشه بهتره
من ۲۹ ام باید میزدم تعطیل بودن حالا باید بعد عید بزنم
نه زودتر ببر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.