چه خبر هست عزیزم غذا میدید میان وعده میدید خیلیییی زیاد هستش
دیگه تو سن بچه های ما 13پسمانه کافیه تو دو سالگی هم قطعش میکنیم
۸ تا تقریبا
من ۶/۵ تا میگیرم بمونه ام زاپاس نگه میدارم البته از ماه دیگه از شیر میگیرمش دیگه ازین ماه نخریدم چون داشتم
دو تا
من ۸تا میگیرم هرچقد بخوره میدم 😐بمونه هم میزارم زاپاس برای روزایی ک پیدا نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.