خا‌وما سلام
ماهی چند تا شیر خشک میگیرین. ؟

۶ پاسخ

چه خبر هست عزیزم غذا میدید میان وعده میدید خیلیییی زیاد هستش

دیگه تو سن بچه های ما 13پسمانه کافیه تو دو سالگی هم قطعش میکنیم

۸ تا تقریبا

من ۶/۵ تا میگیرم بمونه ام زاپاس نگه میدارم البته از ماه دیگه از شیر میگیرمش دیگه ازین ماه نخریدم چون داشتم

دو تا

من ۸تا میگیرم هرچقد بخوره میدم 😐بمونه هم میزارم زاپاس برای روزایی ک پیدا نمیشه

سوال های مرتبط