۴ پاسخ

ازاد 280با کد ملی 220

با سهمیه۲۱۶
ازاد۲۸۰
قبل عید با سهمیه۱۵۱بود
ازاد۲۱۶

من هفته اول عید گرفتم 150.. هفته دوم 200 و خورده همسرم گرفت.. نمیدونم چرا یکهو گرون کردن !

من خیلی وقته گرفتم ار شیر

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۲ سالگی