۱۰ پاسخ

خوب یه چند دقیقه میذاشتی دم بکشه بعد می‌رفتی خخخخخ من تجربه اینو ندارم باید دم بیارم هر جا خواستم برم 😅😂😂😂

قسمت نیست درست بشه😂😂

این قسمت
برنج‌های سرگردان

عکستو بزار ببینیم بعد با 🫤

درخواست میدی پررم

فرناز تو اصلا غذا درست نکن به نظرم🤣🤣

من اتفاقی از دیشبع تاپیکتو دیدم فک کنم قسمت نیس این ته چینو درس کنی بخوری صد بار خاموش روشن کردی گازو تا درستش کنی😂

این ته چین اخر درست نمیشه ک نمیشه 😁

فرناز دستاتو دیدم چند بار عکس گذاشتی گفتی مامانا هی میخواستن با عرض پوزش چون همیشه میخونم ج میدم بی زحمت برای منم عکس خودتو دو دوست بفرست پاک کن بینم الان هستم 🤪

فک نکنم تو این ته چینو سر هم کنی بخوری 🤣🤣🤣🤣 نه خراب نمیشه دوباره بزارش دم بکشه

سوال های مرتبط