۱۴ پاسخ

چیشده؟

اخی🥲🥲🥲💔

الان رفتم دیدم دلم درد اومد😭😭😭

آخی الهی
مریض شد مادرش برد بیمارستان
روحش شاد
فرشته بود.
فرشته شد....🕊🕊🕊🕊🕊

ولی ایلماه راحت شد از دست این دنیای کثیف
خدا مادرشو صبور تر کنه برای این داغ

برای این بچه ها خیلییییییی غصم میشه
نمیدونم چرا خدا اینکارو میکنه
دلم برای مادرش کبابه
بچه جون آدمه هرچی که باشه
اما برای ایلماه خوشحالم
اینکه از اول یه دنیا اومدنش درد میکشید زندگی پر درد داشت اینکه تو این کشور لعنتی چطوز میخواست از پس خودش بر بیاد
ایلماه مهربون به خواب مامانت بیا و آرومش کن
مامانش چطور دووم بیاره 😭😭😭😭

نه تروخدا؟؟؟

چقد گریه کردم با تاپیکاش....

اره بخدا خیلیی ناراحت شدم
و بعضی از مادرها بی انصاف رو تاپیک های الیماه کله استکیر خنده گذاشتن خدا نعلت کنه
تاپیکام نگاه کنید

کاش این تاپیکو نمیدیدم😭

عماد و ایلماه...دنیا جای قشنگی نبود...

کی هست اینیکه میگین؟؟؟؟

چی شده

اکانتش کدومه کجا ببینیم من ندیدم اکانتشو گشتمم پیدا نکردم

سوال های مرتبط

مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی