۸ پاسخ

عزیزم چرا بچه هاتونو میبرین پیش بندی اخه
بچه عادت میکنه باید دم به دیقه ببریش
کاش ازاول نمیبردیش

ببرش بیمارستان سرم بزنه زود میاد پاین تبش

تب بالا واسه ویروسه احتمالا دختر منم گرفت ۳۹.۵

گلم شربت استا باید بدی هر 4 ساعت
کنارش با دستمال آب ولرم و گلاب بمال کل بدنش
مایعات و آب سیب زیاد بده
آب عسل گلاب هم خوبه

یه سوال شما بچه هاتون تب کنن با آب سرد پاشویه میدین یا گرم 😐

ویروس گرفته دکتر ببر پسر منم گرفته با ارو های خونگی خوب نمیشه حتما باید ببری دکتر سرم بده منم دوروزه ویروس گرفت بچه م بردم دکتر سرم زد به حال اومد تازه تو خونه خوب نمیشه

دقیقا ماه پیش دختر منم گرفت عصر یکم تب کرد اخر شب تب رفت لالا هنوز سر شب برو دارو خونه براش تیبرو پروفن با شگم پر لهش بپه شیاف بگیر تب بالا سی نه شیاف بزن ب جای پاراکید یتادین دی سی دو سیسی بهش بده سه تا شربت داخل یه شربته ایبرو پروفن در صورت تب سی نه درجه چهارساعتی بده دوره درمانش سه روزه امکان داره س تا چهار روز تب کنه احتمالا عفونت داره یا گوشش یا گلو بهتره چرک خشک کن با تجویز پزشک بهش بدی اما حتما ستادین دی سی بخر هم برا التهاب گلو هم ابریزش هم استامینفون همه چی توش داره دکتر بخم داد چون اهل رویتام تا شهر فاصله گفت هرموقع مریض همینو بهش بدم تا سه ماهم خراب نمیشه

ویروس ببر دکتر الان ی سرمی چیزی بدن تبش بالا نره تا صب ببر دکتر خودش

سوال های مرتبط