پسرمنم ۳روزتب داشت بعدتبش قطع شددونه های ریزریخت بیرون گفتن ویروس رزوئلا هس کلایک هفته طول کشیدتا خوب شد
یک ونیم سیسی کم نیست
من ۵سیسی میدم
فکر کنم مریض شده عزیزم علائم دیگه ای نداره چون دندون تب میارع ولینه تا این حد عفونت نداره؟
نیم ساعت دیگه شربت پروفن یک سوم وزنش بهش بده
ولی الان مدام با اب ولرم آروم آروم کل بدنشو پاشویه بده
دندون اینقد تب نمیکنه...فقط بدنش داغ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.