۴ پاسخ

اگ با بی حسی هستی سریعا خودت بگو همین ک بردنت بخش بهت شیاف بزنن هر سه ساعت تا درد کمتری داشته باشی

شیاف دیکنوفلاک

هيچي گلم با ارامش كامل و اعتماد به نفس و خوشتيپ برو
فقط بعدش يكم درد داري كه طبيعيه روز به روز بهتر ميشي
شياف با خودت ببر منتظر پرستار نباش خودت استفاده كن دردتو اروم ميكنه
شير خشك و شيشه شير فراموش نشه

بسلامتی😍کافی میکس ونسکافه باخودت ببربخور برای شیرخیلی خوبه.محافظ دسشویی فرنگی بگیر ببر.شیاف هم جدا باخودت ببر،

سوال های مرتبط