اگ با بی حسی هستی سریعا خودت بگو همین ک بردنت بخش بهت شیاف بزنن هر سه ساعت تا درد کمتری داشته باشی
شیاف دیکنوفلاک
هيچي گلم با ارامش كامل و اعتماد به نفس و خوشتيپ برو
فقط بعدش يكم درد داري كه طبيعيه روز به روز بهتر ميشي
شياف با خودت ببر منتظر پرستار نباش خودت استفاده كن دردتو اروم ميكنه
شير خشك و شيشه شير فراموش نشه
بسلامتی😍کافی میکس ونسکافه باخودت ببربخور برای شیرخیلی خوبه.محافظ دسشویی فرنگی بگیر ببر.شیاف هم جدا باخودت ببر،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.