۲ پاسخ

۳ سنگینتره...ویتامین هاش کمتر از۲ ...خیلی سخت پیدا میشه
ب بچه های من نساخت همون ۲ دادم

اگه ۲ رو خوب میخوره همون ۲رو بده

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🎀🧿 مامان دنیز کوچولو🎀🧿 ۱۴ ماهگی