سلام مامانا چند هفته باید برای تعیین جنسیت بریم؟

۴ پاسخ

اگه برات هزینه مهم نیست ۱۵_۱۶هفته برو وگرنه بزار ۱۸ هفته به بعد برو انومالی جنسیتم میگن

مگه ان تی نگفت بهت؟

میگن ۱۵ هفته ولی همه چی به پوزیشن بچه داره اگر دکترت خیلی ماهر باشه ممکنه متوجه بشه تو ک یهو برو انومالی ۱۸ هفتته

الان بری معلوم میشه واسه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان نوردخت مامان نوردخت هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۷ ماهگی