اگه برات هزینه مهم نیست ۱۵_۱۶هفته برو وگرنه بزار ۱۸ هفته به بعد برو انومالی جنسیتم میگن
مگه ان تی نگفت بهت؟
میگن ۱۵ هفته ولی همه چی به پوزیشن بچه داره اگر دکترت خیلی ماهر باشه ممکنه متوجه بشه تو ک یهو برو انومالی ۱۸ هفتته
الان بری معلوم میشه واسه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.