۶ پاسخ

نه طول سرویکست خوبه هرچی هفته میره بالا طول سرویکس میاد پایین واسه هفته شما خوبه از ۳۱یا۳۲طول سرویکس دیگه مهم نیست

منم خیلی درد داره واژنم و لگن دردم دارم

خوبه سرویکست پایین نیس هفتت بالاست

چرا سرویکس به این خوبی باید باعث دردت بشه آخه؟؟؟؟؟ من توی ۱۹ هفته ۳۰ بودم

درد واژن طبیعیه هرچی بیای بالاتر بیشتر هم میشه
طول سرویکست خراب نیس من انومالی ۲۹/۵بود
اگه احساس فشار یا لک بینی داشتی برو دکتر

اره، خیلی استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری