دقیق چندهفته رفتین؟؟؟با سونو قلب تاریخش یکی بود یاجلوتربود؟؟؟
در مورد انتی همه چی خوبه، اگه دکترت سخت گیر باشه میفرسته سلفری
خوبه نرماله. جفتت مثل من قدامی لولایینگ هست این مراقبت ها رو داره:
عدم نزدیکی
پله نری، کار سنگین و بار سنگین ممنوع، توالت فرنگی حتما، یبوست نگیری (آب زیاد بخور، سیب و موز نخور)، ماشین زیاد نشینی
منم جفتم همینه رعایت میکردم، یکی دو روز رعایت نکردم و یبوست شدید داشتم افتادم به خونریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.