دوستان جواب سونو NT خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

دقیق چندهفته رفتین؟؟؟با سونو قلب تاریخش یکی بود یاجلوتربود؟؟؟

در مورد انتی همه چی خوبه، اگه دکترت سخت گیر باشه میفرسته سلفری

خوبه نرماله. جفتت مثل من قدامی لولایینگ هست این مراقبت ها رو داره:
عدم نزدیکی
پله نری، کار سنگین و بار سنگین ممنوع، توالت فرنگی حتما، یبوست نگیری (آب زیاد بخور، سیب و موز نخور)، ماشین زیاد نشینی


منم جفتم همینه رعایت میکردم، یکی دو روز رعایت نکردم و یبوست شدید داشتم افتادم به خونریزی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق جان (رونیکا) مامان فندق جان (رونیکا) ۲ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ودوم بارداری