۸ پاسخ

من سمت راست بیشتر خوشم اومد

سمت راستی

سمت چپی دخترونه تره راستی خانومانه تر

سمت راست شیک تره چون اگه بندشو دربیاری تنها تو دست بگیری عالیه
چپی هم خوشگله ولی اون چون باریک تره بندشو دربیاری جالب دیده نمیشه

سمت چپ

سمت چپی

سمت چپی ب روزتره

سمت چپی

سوال های مرتبط

مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 مامان سه فرشته 🩷🩷🩵 ۵ سالگی