خیلی دلم قلیون میخواد ولی شیر میدم😭

۷ پاسخ

چیکار میشه اگه بکشیم؟شیردودی میشه🤣

بچت گناه داره نکش بیخیالش شواصن چیه این قلیون وامونده

من هر روز میکشم😶

من کشیدم و دوساعت بعد شیر ندادم و شیرم دوشیدم ریختم دور ولی بچم فرداش بی‌قرار بود نمی‌دونم برا قلیون بود یا نه

هردن بی پک ورورام😆

من دوبار واسه رفع هوس کشیدم

منم شیر میدم ولی میکشم

سوال های مرتبط