چیکار میشه اگه بکشیم؟شیردودی میشه🤣
بچت گناه داره نکش بیخیالش شواصن چیه این قلیون وامونده
من هر روز میکشم😶
من کشیدم و دوساعت بعد شیر ندادم و شیرم دوشیدم ریختم دور ولی بچم فرداش بیقرار بود نمیدونم برا قلیون بود یا نه
هردن بی پک ورورام😆
من دوبار واسه رفع هوس کشیدم
منم شیر میدم ولی میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.