گیگوز شیرخشک خوبیه کسایی که استفاده میکنین دزن دهی داره

۴ پاسخ

من میدم
همچی خوب و نرمالع

از اقوام ما استفاده کردن راضی بودن

آره خوبه سبک مال دل‌دردم خوبه
وزندهیشم. خوبه

اره خوبه
البته من شیر خودمو میدم شیرخشک رو کمکی میدم

سوال های مرتبط

مامان نویااان مامان نویااان ۴ ماهگی