۹ پاسخ

من۲ خریدم از دروازه مشگین

گلم من از اینا برا پسرم تو بهمن ماه از تبریز گرفتم 2500

چیزی داره ک هولش بدیم

بیا ماشین برقی منو بخر🤣راهم میره

فک کنم نزدیک ۳ تومن قیمت کردم اول میخواستم اینو بخرم
بعد برا پسرم یچیز دیکه گرفتم

من مدل بی بی لند خریدم از این مدل کمی بزرگتره ۲۴۰۰ گرفتم

من برای پسرم ۳ماه پیش گرفتیم ۱۵۰۰ موزیکال داره فقط چراغاش روشن نمیشه

دو تومن

من برا دخترم پارسال همین موقع دو تومن خریدم
امسال قیمت کردم ۲۵۰۰ بود ولی چراغ هاش روشن نمیشد
ماشین دختر من چراغ هاش روشن میشه استارت میزنه و آهنگ میخونه

سوال های مرتبط