۵ پاسخ

من به دکترم گفتم دکلره کنم گف ۳۳ هفته به بعد میتونی بزاری منم گذاشتم دیگه خدا میدونه چی میشه😂

دکتر من برای ماه نهم که وارد شد گفت مشکلی نداره انجام بده

دکتر من بهم گفت هفته های آخر بشرطی که رنگ به ریشه مو نخوره یا رنگ بدون آمونیاک استفاده بشه
من رفتم لایت کردم موهامو آرایشگرم گفت من مشتری باردار واسه رنگ زیاد داشتم

دکتر منم اجازه نداد بهم رنگ کنم گفت اصلا موافق نیستم

دکتر من بهم گفت اصلا🥲🥲گفت هفته آخرم رنگ نکن حتی

سوال های مرتبط