۶ پاسخ

یک جا با سرنگ بره راحت یکجا بده هم خودت اذیت نمیشی هم بچه قطره چکان خیلی بده من هیچ داروییو با قطره چکان نمیدم بش همه با سرنگ

یک جا

یکجا...

اگه دردووعده یا سه وعده بدیم که بهترجذب میشه ولی من ک یکجامیدم چون یادم میره باقیشو بدم

یکجا دیگع

یک جا میدم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی