۳ پاسخ

قرص بخور ایرادی نداره
من خوردم

نمک قرقره کن روغن بنفشه هم ملاجتو چرب کم کلاه سرت کن تا بره اروم اروم شبا البته اب گرمم که بخور بینیاتم هی روغن بنفشه بریز چرب کن

اب گرم تند تند بخور

سوال های مرتبط