چقدر عیدی گیر بچه هاتون اومد
برا پرنسا 4500

۱۴ پاسخ

عمه هاش و عموهاش حتی کادو به دنیااومدنم ندادن چه برسه عیدی😄منم از شوهرم گرفته بودم بدمشون ندادم

۸تومن

فقط مادر شوهرم سکه پارسیان داد قیمتش فک کنم ۱۵تومن هست ۲تومن هم پول

فقط خانواده خودم دادن
فکرکنم ۵
پسرم بیشترگرفته

پونصد مامانم ، پنجاه مادر شوهرم ، همین 🥲

۲۷۰۰
۱۵۰۰هم بابام داد که برای جشن دندونیش خرج کردم

۱ و ۷۰۰ .۲ تومن هم برا خودم گذاشتم روهم ی سکه گرفتم

خودمو هلیا ۶تومن😶‍🌫️

۱۴ونیم میلیون

۶ تومن با سه دست لباس

۴۰۰ تومن🤣😂😂
یک هفته مریض بودیم جایی نرفتیم از دیروز داریم میریم عید دیدنی خونه فک فامیل

ماجایی نرفتیم

میبیون۱۵

نشماردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی