عمه هاش و عموهاش حتی کادو به دنیااومدنم ندادن چه برسه عیدی😄منم از شوهرم گرفته بودم بدمشون ندادم
۸تومن
فقط مادر شوهرم سکه پارسیان داد قیمتش فک کنم ۱۵تومن هست ۲تومن هم پول
فقط خانواده خودم دادن
فکرکنم ۵
پسرم بیشترگرفته
پونصد مامانم ، پنجاه مادر شوهرم ، همین 🥲
۲۷۰۰
۱۵۰۰هم بابام داد که برای جشن دندونیش خرج کردم
۱ و ۷۰۰ .۲ تومن هم برا خودم گذاشتم روهم ی سکه گرفتم
خودمو هلیا ۶تومن😶🌫️
۱۴ونیم میلیون
۶ تومن با سه دست لباس
۴۰۰ تومن🤣😂😂
یک هفته مریض بودیم جایی نرفتیم از دیروز داریم میریم عید دیدنی خونه فک فامیل
ماجایی نرفتیم
میبیون۱۵
نشماردم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.