من فوم استفاده میکنم مثل کفه هرچندروز یکبار
داخل که نمیزنی بیرونیه مشکلی نداره میزنی میشوری
اگه منظورتون ژل شستوشو هست بله دکترم به من گفتن از اول استفاده کنم.
اگر ژل لوبریکنت (آمیزشی) منظورتونه نمیدونم.
دکترم
بمن گفت میتونم استفاده کنم
من به دکتر گفتم خیلی بومیدم میشه بنویسی ننوشت
شاید ضررداره نمیدونم
نه خوب نیست لیزه
جاری من استفاده میکنه ولی نمیدونم ضرر داره یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.