ماماناژل بهداشتی توبارداری می شه استفاده کرد

۶ پاسخ

من فوم استفاده میکنم مثل کفه هرچندروز یکبار
داخل که نمیزنی بیرونیه مشکلی نداره میزنی میشوری

اگه منظورتون ژل شستوشو هست بله دکترم به من گفتن از اول استفاده کنم.

اگر ژل لوبریکنت (آمیزشی) منظورتونه نمیدونم.

دکترم
بمن گفت میتونم استفاده کنم

من به دکتر گفتم خیلی بومیدم میشه بنویسی ننوشت
شاید ضررداره نمیدونم

نه خوب نیست لیزه

جاری من استفاده میکنه ولی نمیدونم ضرر داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان محمدرضا مامان مامان محمدرضا روزهای ابتدایی تولد