۷ پاسخ

عزیزم پیش کی میری کجا سزارین میشی؟

من فک میکنم ۱۵خرداد بهتر و تمیز تره اما چ میشه کرد دکتر اونجا نمیشینه
باز خداروشکر که همین ستاری میاد
همینجاهم کلی استرس دارم برای یه شب موندنش بااین شرایط جنگ
من زایشگاه ستاری رفتم خیلی کثیف و افتضاحه همش اتاق اتاق هیچ امکاناتی نداره حالا نمیدونم کلا همه جا همینه یا فقط اینجااینجوزیه طبیعی خیلی وحشتناکه کلا یه تخت مادر و یه تخت نوزاد من برایnst رفتم بخش زایشگاه زنه گفت اگر سزارین هستی اینجا نمیای میری طبقه دوم یا سوم یادم نیس گفت اتاق عمل و بخش و اینا اونجاس

از دکتر لطف پور راضی بودی؟؟
ازاول تحت نظرش بودی ؟؟

نه درد زایمان میگیره ول میکنه

منم ۳۶ و دوروزم ❤️
هنوز نامه سزارین نگرفتم😭

ماه درده نگران نباش منو تو سن بارداریمون دقیقن مثل همیمم ببینم کدوممون زودتر زایمان میکنیم

درد زایمان فک نکنم چون شکم سنگین شده اومده جلو فشار میاره ب کمر
چون منم الان همینجوریم

سوال های مرتبط