پوشک رفلاکس شیرخشک مولفیکس

تصویر
۵ پاسخ

فکر کنم راحت تر میشه پسر من چهاردست و پا میره از صبح که بیدار میشه اصلا منو بیدار نمیکنه😐میره واسه خودش تو اتاق کشوهارو میریزه بیرون بازی میکنه

بستگی به روحیه خودت و دکور خونتون داره. اگه آدم سختگیری نیستی که مثلا با شکلاتی شدن فرش و مبل یا شکستن یه وسیله سکته کنی، خونه رو هم واسه بچه امن کنی که خیالت راحت باشه کار دست خودش نمیده، راحت‌تر میشی. دوسالگی به بعد هنوز راحت‌‌تره چون بچه یه کوچولو عاقل‌تر میشه.

راه بیافته میره برای خرابکاری و تو باید دنبالش باشی اگه حساس نباشی خیلی اضاع بهتر میشه

دیگه اونموقع باید بیوفتی دنبالش😂😂😂

بهتر میشه، میره واسه خودش چرخ میزنه خونه رو خراب میکنه😂

سوال های مرتبط