به آیدیم تو روبیکا پیام بدین لینک گروه زنان بارداری ساری براتون بفرستم اونجاه بهتر راجب دکتر بیمارستان زایمان صحبت می کنیم و از تجربه های هم استفاده می کنیم@Nazin567i
خانوم های ساری بیان گروه
ب گروه مامانای باردارخوش اومدید🤰🏻👶🏻
ورود اقایون ممنوع❌️🧔🏻♂️
احترام ب همدیگر🟰شخصیت شماس☺️
بمونیم کنارهم ک از تجربه های هم استفاده کنیم👥️
لینک گروه مامانایی ساریhttps://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW
ی صد گرمی کمه عزیزم جبران میشه تغذیت رو بهتر کن
من هفته ۲۷ وزن نینیم ۸۸۰ بود
ولی دکترم اجازه مصرف لیدی میل رو نداد
گفت ما طبق یه نموداری پیش میریم
از پیش خود لیدی میل مصرف نکن
عزیزم وزنش خیلی کمه لیدی میل بخور یا برو دکتر بهت دارو چیزی تجویز کنه
یه کم کم وزنه
ولی صدک زیر ده خطر ناکه خداروشکر زیر ده نیست
ی کوچولو کمه فکر کنم تغذیتو بهتر کن حلیم و مغزیجات و فرنی و لیدی میل اینا بخور وزن میگیره تا سونو بعدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.