۸ پاسخ

ی ذره کمه گلی
اگه دیابت نداری بستنی.حلیم.مغزیجات.دلستر.ماکارونی خوبن

سلام
دکتر بهم گفت گوشت بوقلمون،کبک،بلدرچین برای وزن گیری خوبه و مغزیجات
من هم اخرای ۲۷ هستم وزن ۱ و ۴۵ هست دکتر گفت کمه

شیرخشک هم نوشته ولی من نمیتونم بخورم

نرماله اصلا کم نیست برای چی مضطربی

چرا سه هفته؟
کلی مونده تا تولدش ک!!
وزن گیری جنین بیشترش واسه ماه آخره
ک ترجیحا تغذیه سالم داشته بش
گوشت ماهی آجیل حبوبات موز
بستنی و پیتزا و این چیزا خودت بیشتر چاق میشی

فکر نمیکنم کم باشه

خوبه عزیزم نگران نباش استرس بدتر هست
ماست یونانی بخر
بستنی . و حبوبات زیاد بخور

توی گهواره میزنه

به نظر من که خوبه
تخم مرغ ، حلیم ، مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری