۴ پاسخ

بزار خوب بشه بعد ببر سرماخوردگی بیشتر میشه

اره خیلی هم خوبه چون بچه باید بخور گرم ببینه برا سرماخوردگی ساده البته..
بعد حسابیی بپوشونش اصلن باد نخوره
و هی اسپری بینی بزن

بعد سه روز میتونی

اگه تب نداره ببرش

سوال های مرتبط

مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی