خانما من شکمم تغییری نکرده همونطوری هست طبیعی ؟

۱ پاسخ

منم خیلی شکمم تغیری نکرده دکتر گفت به ژنتیکه و معمولن از ۱۸ هفته شکم رشد بیشتری داره

سوال های مرتبط