من یه پیاز کوچیک تفت میدم بعد رب اضافه میکنم یه کوچولو زردچوبه تفت میدم بعد عدس سیب زمینی نگینی چند تیکه هم عصاره قلم اضافه میکنم میزارم بپزه
عدس و زردچوبه و یکممم نمک و اب میذارم زود پز ۲۰ دیقه
بعد ک پخت میکس میدمش
همون عدسی خودمون بدون نمک و فلفل
من پیاز رنده میکنم بعدم سیب زمینی نگینی عدس از قبل خیس دادمو میریزم یکمم نمک و زردچوبه
اخر کار جا افتاد یکم ابلیمو تازه میچکونم نوش جان میکنه
عدس با مقداری کمی برنج پخته شد میکس میکنم یه ذره پیاز رنده میکنم سرخ میکنم با زرد چوبه میریزم توش با نمکخیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.