۳ پاسخ

عدس رو ۳-۴ساعت خیس کن بعد بذار جدا بپزه بعد یکم با گوشت کوب لهش کن پیازداغ ک سبک شد بهش نمک زردچوبه فلفل سیاه و ۲تا قاشق آرد برای لعابش اضافه کن و وقتی آرد سرخ شد یه قاشق رب بزن و مواد و اضافه کن میتونی سیب زمینی رو نگینی کنی اضافه کنی همراه عدسی بپزه یا اینکه سرخ کنی و روی ظرف بریزی ک سرخ شدش خوشمزه تره

من عدس تقریبا ۲ روز میخیسونم
اینجوری زودتر میپزه
عدس تو رودپز میذارم میپزه
آخرش بهش پیاز سرخ شده ، کره ، رب و گاهی سیب زمینی ریز خرد شده میزنم میزارم باز هم بپزه کامل مزه ها ب خورد هم برن
من رب با کره تفت میدم بعد میریزم خوشرنگ و خوشمزه تر میشه

دوسه ساعت خیس میکنم بعدش باپیاز خردشده خیلی کم وسیب زمینی اضافه میکنم با اب قلم یا پای مرغ میزارم میپزه کمی هم زردچوبه میزنم گاهی هم یکمی رشته اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی