فرنی رو با نشاسته چجوری درست میکنید؟

۳ پاسخ

نشاسنه با اب باز میکنم
بعد یر میریزم میزارم حرارت کم یک ذبع هم میزنم ولرم ک شد شیره انگور میزنم

من با آب درست میکنم با آب حل میکنم یه مقدارم کره میزنم بعد یذره زعفرون یذره گلاب با مغزیجات
میتونی جای زعفرون شیره انگور یا توت اضافه کنی ولی دیگه گلاب نزن

شیر باید سرد باشه نشاسته با اب سرد حل کن قاطی شیر کن شیرین کننده شکر نبات هم قاطیش کم بذاره روی شعله ملایم هم بزن تا قوام بیاد حتما باید هم بزنی تا نشاسته ته نگیره اخرهم گلاب

سوال های مرتبط

مامان توراهی مامان توراهی هفته هشتم بارداری