۳ پاسخ

سه قاشق شیر خشک تو شیش خط آب حل میکنم بعد یک قاشق کوچک پودر فرنی میزنم بعد رو شعله کم هم میزم خیلیم خوشمزه میشه در آخر یه ذره دارچین میزنم دخترم عاشقشه بعضی از روزا گردو رو پوره میکنم میزارم روش عالیه
گلم من پرم میشه درخواست بدی تا داشته باشمتت ممنونم

با شیر ماجان و مغزیجات هم رنده میکنم رو فرنی خرما هم بعضی اوقات میزنم موز و کره شیره خرما هر دفعه ی مدل درست میکنم

من ارد برنج شیر خامه
حالا یه وقتا موز میزنم
یه وقتا خرما
با کره مغزیجات، وانیل

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی