شما عدسی چجوری درس میکنید

۴ پاسخ

پیازنگینی خرد میکنم با سیب زمینی نگینی سرخ میکنم با نفک و فلفل و زرچوبه بعد عدس خیس شده رو اضافه میکنم یدونم سیب زمینی پوست میگیریم درشته میندازم توش میذارم میپزه بعد اون سیب زمینی درشته و درمیارم له میکنم میریزم توش یه قاشق رب میزنم زیاد نه بعد میشه با یکم ابلیمو میزارم یکم جا بیفته محشهر میشه امتحان کن 😍🤤

پیاز تفذمیدم با ادویه خصوص گلپر و داروین و کاری و زردچوبه و فلفل نمک. آبلیمو یکم میریزم عدس و سیب زمینی همشون باهم بپزن تو زود پز درست کنی خوب لعاب دار میشه

عدس ریغ شور کو بنش بپزه با زود پز سیب زمینی بو دش.هر وقت کامل پخت درار پیاز داغش کو با رب گوجه

من عدسو میشورم تا خاکش بره بعد میندازمش تو زود پز با یه دونه سیب زمینی و و نمک میزارم بپزه بعد جدا پیاز داغ درست میکنم با رب گوجه و ادویه و آبلیمو سس درست میکنم قاطیشون میکنم 😁

سوال های مرتبط

مامان نوراخانوم🫀👸🏼 مامان نوراخانوم🫀👸🏼 ۲ سالگی