۱۱ پاسخ

هیج گوهی نمبتونن بخورن تو زمینی حریف ایران نیستن ایران فقط سه چهار ملیون بسیجی تفنگ ب دست اماده داره براشون با پهباد موشک بزنه بهشون ک از وسط دویس شقه بشن🤣🤣🤣

تازه برای ما هشدار تخلیه هم دادن با این سورپرایز دیگه نور علی نور

مگه ده روز وقت نداده بودن

فک کنم فقط تهدیده زمینی نمیشه

یاد حضرت عباس

هرچی بشه بشه فقط داعش نیاد ک فاتحمون خوندس

فک کنم سورپریز خبری باشه

انشالله که هر چی صلاحه مردم هست همون بشه 🙂

ما تازه برگشتیم خونمون از شمال😥😥اونم فقط به اسرار من وگرنه همه میگفتن بریم شهرستان یه ماهه خونه بگیریم ببینیم چی میشه من پامو یه کفش کردم که همه برین من فقط میخام برم خونم

😭😭😭😭😭😭😭😭

وای استرس گرففتم

سوال های مرتبط

مامان علی جانم🐣 مامان علی جانم🐣 ۲ سالگی