عروسک خانوم😚🫶🏻
خدا حفظ کنه عروسک کوچولوتونو🥰🥰🥰
وتی گفتی نمیدونم بعضی بچها چرا پرخاشگرن منم لیانا میخواد ارتباط بگیره مثلا اون بچه 6 ماه ازش بزرگتره داد و جیغ میزنه بچه منم میترسه دیگه سمتش نمیره
عزیزمبچه ها متفاوتن واقعا...مثلا دختر من الان ۳سال و نیمشه اصلا با همسنای خودش ارتباطنمیگیره...حتی میزندشون و هولشونمیده...
ولی مثلا با بزرگتر از خودش باز بهتر ارتباط میگیره...
باید یکم وقت بدیم بهشون
بده بخورمش🥹
فک کنم اصن تو این سن همه بچه ها همینن نیکیم شیرجه میزنه سمت بچه های بزرگتر از خودش ولی به همسن خودش حتی نگاهم نمیکنه
دختر منم بچه های بزرگ دوس داره حتی اسماشونم میگه ولی به کوچیکا اصلا نگا نمیکنه😬
دقیقا دختر منم با بوه های بزرگ تر از خودش بهتر ارتباط میگیره
دخترمنم رابطه اش با بچههای بزرگتر از خودش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.