۹ پاسخ

عروسک خانوم😚🫶🏻

خدا حفظ کنه عروسک کوچولوتونو🥰🥰🥰

وتی گفتی نمیدونم بعضی بچها چرا پرخاشگرن منم لیانا میخواد ارتباط بگیره مثلا اون بچه 6 ماه ازش بزرگتره داد و جیغ میزنه بچه منم می‌ترسه دیگه سمتش نمیره

عزیزم‌بچه ها متفاوتن واقعا...مثلا دختر من الان ۳سال و نیمشه اصلا با همسنای خودش ارتباط‌نمیگیره...حتی میزندشون و هولشون‌میده...

ولی مثلا با بزرگتر از خودش باز بهتر ارتباط میگیره...

باید یکم وقت بدیم بهشون

بده بخورمش🥹

فک کنم اصن تو این سن همه بچه ها همینن نیکیم شیرجه میزنه سمت بچه های بزرگتر از خودش ولی به همسن خودش حتی نگاهم نمیکنه

دختر منم بچه های بزرگ دوس داره حتی اسماشونم میگه ولی به کوچیکا اصلا نگا نمیکنه😬

دقیقا دختر منم با بوه های بزرگ تر از خودش بهتر ارتباط میگیره

دخترمنم رابطه اش با بچه‌های بزرگتر از خودش خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
سلام خانوما توروخدا راهنماییم کنید دخترم چند روز مونده بشه یک سال و دوماه
یه فامیل داریم اون یک سال و سه ماهشه امروز دیدمش ماشاالله اجتماعی بود تا دخترم و دید اومد بغلش کرد و ذوق میکرد نزدیک منم بود بهش دست زدم اصلا نترسید لبخند زد برام به دخترمم گفت نی نی
النا برعکس اجتماعی نیست تا یک غریبه آدم بزرگ میبینه زودی بغض و گریه می‌کنه تازگی یکم بهتر شده مثلا امروز مادر بزرگ نیلارو دید فقط نگاش کرد ولی همش چسبید به من نرفت با نیلا بازی کنه ولی برعکس نیلا چسبیده بود به النا دوست داشت باهاش بازی کنه
یه سوال بچه های شما که همسن النا هستن حرف میزنن چیا میگن؟
دختر من فقط میگه مامان بقیه حرفاش ددر و ددی و دیگدا بابا رو هم الکی میگه جهت دار نمیگه فقط مامان و جهت دار میگه
خیلی نگرانم
امروز تصمیم گرفتم ببرمش خونه بازی تا اجتماعی بشه موندم اون همه آدم ببینه نترسه و گریه نکنه
بنظر شما خوبه؟
می‌خوام هرچه زودتر بهش کمک کنم تا اجتماعی بشه و زود زبون باز کنه چون بچه خواهرم خیلییی دیر حرف اومد الان نزدیک ۵سالشع ولی بازم جالب حرف نمیزنه