۴ پاسخ

من اول برنج و با آب میذارم وقتی برنج پخت و آبش کشیده شد شیر میریزم و یکمی گلاب و کره میریزم بعضی وقت ها هم یکم زعفران آبکرده میریزم به قوام رسید خاموش میکنم بعد با پوره موز بهش میدم چون اون که شیرینی نداره

برنج نیم‌دونه بزار بپزه نمک بزن
وقتی برنج‌بازشد شیر بریز
بزار قل بخوره و بردار

من اینجوری درس میکنم
دوس داره دخترم
اول برنج ایرانی و با اب میزارم نیم ساعت بپزه
بعد ک ابش کم شد یه تیک نبات سفید میندازم بعدشم نصف یه شیر پاکتی کوچیک
ب قوام ک رسید خاموش میکنم
خیلی راحت و خوشمزه

درخواست گلم

سوال های مرتبط