از یه ماهگی
برای من که خیلییییی اثر داشت
نده بابا اصلا ارزش نداره .من حتی خارجیشو هم گرفته بودم بردم متخصص گفت بندازش دور ذره ای تاثیر نداره..
نوزاد از ۱۵ یا۲۰ روزگی نفخ و دل درد میشه تا سه ماهگی که طبیعیه
خابوندن داخل گهواره و استفاده از پستونک بیشتر جوابه
اگه دیگه خیلی بیقراره ببر دکتر قطره میده اونم چنان اثری نداره ولی بهتراز هیچیه
دخترم گریه میکنه قرمز میشه براش شربت بدم؟
من چون شکمش کار نکرد دکتر براش نوشت دادم حدود دوهفته س
هر ۸ ساعت یه قاشق مرباخوری گفت بده
۱ ماه به بعد
نگا بستگی ب وزن بچه ت داره درحد 6قطره بده هرساعت 8مشکلی نیس
۱ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.