خانما میشه فرنی با آرد گندم درست کنم؟

۲ پاسخ

نه خوشمزه نمیشه

بافتش خیلی سفته فک کنم نشه اصلا فرنی کلا باارد برنجه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی