چه قدر سخته درک میکنم دختر منم خیلی بغلی هست
پسرمن فاجعس،بخدااا الان اینقد دستم درد میکنه به سختی تایپ میکنم بد میخوابه،باسرنگ شیرمیخوره،بازی هم میکه فقط بغل کنید بچرخونید،دهنم سرویسه،خدا حفظشون کنه
دختر منم من تو روروئک میذارمش به ناچار
یک ربع اینا تو اون ساکته
پسر منم همینه بخدا دارم دیوونه میشم میگم خدایا ینی راه بره بهتر میشه
پسر منم همینطوره میگه فقط باهام بازی کنید بغل کنید متاسفانه راه حلی من پیدا نکردم 🥲
عزیزم بعضی بچه ها اینجورین اذیت میکنن ولی خیلییی باهوشن
براش کارتونای انگلیسی بزار ببینه مشغول بشه هم یاد بگیره
بچه خواهر شوهر منم اینجوریه دوسالش نشده انگلیسی یاد گرفته خیلیی باهوش.و شلوغه تز بدو تولد یه دیقه اروم قرار نشد همش باید با یه چیزی سرگرمش میکردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.