۸ پاسخ

من دوتا بچه هامو یه سال و 7ماه گرفتم
19ماهگی
راحت شو بگیر بابا
به دردش نمیخوره اصلا

من ۱۹ ماهگی از شیر خودم گرفتم ولی بجاش پاستوریزه میدم

۱۸ ماهگی متخص میگه باید گرفته شه چون شیر خودرن باعث میشه نزاره اهن جذب بدن بچه شه

۱۸ ماهگی گرفتم

۱۵ماهکی

منکه میخوام چندروز‌دیگه بگیرمش

من میخوام ۲۱ ماه تموم شد بگیرمش روزا تو لیوان بدم فقط

میگن تو گرما اذیت میشن نمیدونم بازم

سوال های مرتبط