من دوتا بچه هامو یه سال و 7ماه گرفتم
19ماهگی
راحت شو بگیر بابا
به دردش نمیخوره اصلا
من ۱۹ ماهگی از شیر خودم گرفتم ولی بجاش پاستوریزه میدم
۱۸ ماهگی متخص میگه باید گرفته شه چون شیر خودرن باعث میشه نزاره اهن جذب بدن بچه شه
۱۸ ماهگی گرفتم
۱۵ماهکی
منکه میخوام چندروزدیگه بگیرمش
من میخوام ۲۱ ماه تموم شد بگیرمش روزا تو لیوان بدم فقط
میگن تو گرما اذیت میشن نمیدونم بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.